Usterka

W realizacji
Proszę o dokonanie przeglądu oraz aktualizacji kart informacyjnych dostępnych na stronie internetowej Urzędu Miasta, w szczególności w zakresie danych kontaktowych i przypisania poszczególnych pracowników do konkretnych spraw i wydziałów. Obecnie na wielu kartach znajdują się nieaktualne informacje, co wprowadza w błąd interesantów oraz utrudnia skuteczną komunikację z urzędem. Zdarza się, że podane osoby już nie pracują na danym stanowisku lub przypisane numery telefonów i adresy e-mail są nieaktywne. Mając na uwadze dbałość o sprawną i przejrzystą obsługę mieszkańców oraz instytucji współpracujących z urzędem, uprzejmie proszę o podjęcie działań mających na celu uaktualnienie wskazanych danych.

Powiadomienia

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.